جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
مرور نوع منبع
>
فراداده های کتاب
جستجو در
عنوان
پدیدآورنده
توصیفگر
موضوع
ناشر
زبان
نوع منبع
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی رساله تحصیلی
تاریخ
محل
جستجو در متن
همه موارد
برای عبارت
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
3351
تعداد رکورد ها : 36447
عنوان :
أصول إستنباط العقائد و نظریة الإعتبار : دراسة تحلیلیة حول منهج الحکیم الإصفهاني و العلامة الطباطبائي (قدس سرهما) في قضایا العقل العملي
نویسنده:
محمد سند؛ تدوین: سيد محمد حسن رضوي
نوع منبع :
کتاب , درس گفتار،جزوه وتقریرات
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
فهرست
وضعیت نشر :
قم ایران: مدین,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
کلام و عقاید شیعه
کلیدواژههای فرعی :
1- قاعدة التحسین و التقبیح: قاعده حسن و قبح ,
قاعده حسن و قبح شرعی ,
قاعده حسن و قبح عقلی ,
ادراک حسن و قبح ,
حسن و قبح زیبا شناختی ,
حسن و قبح وجود شناختی ,
هستی شناسی حسن و قبح ,
توافقی بودن حسن و قبح ,
عقل عملی((مدرک کلیات مربوط به عمل)، مقابل عقل نظری)Alʿaql al-ʿamalī(practical intellect) ,
عقل نظری((مدرکات عقل نظری)، اصطلاح وابسته) ,
معیار حسن و قبح عقلی ,
معناشناسی حسن و قبح ,
شابک (isbn):
964-6642-94-2
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
أصل التوحيد في مدرسة أهل البيت علیهم السلام
نویسنده:
شاكر ساعدي؛ تدوین: معهد الحج و الزیارة
نوع منبع :
کتاب , نقد دیدگاه و آثار(دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات)
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
فهرست
وضعیت نشر :
قم ایران: نشر مشعر,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
توحید (به لحاظ صفت) Divine unity (کلام)
کلیدواژههای فرعی :
01. خداشناسی (کلام) ,
توحید افعالی(کلام) ,
توحید ذاتی(کلام) ,
توحید صفاتی ,
اراده الهی ,
عقاید شیعه امامیه ,
معرفت امام به الله تعالی ,
الوهیت خدا ,
حیات الهی ,
شریک در الوهیت ,
علم الهی ,
قدرت الهی ,
اعتقاد به بدا ,
فردیت در اُلوهیت ,
شابک (isbn):
978-964-540-577-7
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
براهين الساطعة على اعتقادات الإمامية
نویسنده:
ابو طالب تجليل
نوع منبع :
کتاب , نقد دیدگاه و آثار(دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات)
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
فهرست
وضعیت نشر :
قم ایران: موسسة في طریق الحق,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
کلام و عقاید شیعه
کلیدواژههای فرعی :
کلام امامیه ,
صفات ثبوتیه ,
صفات سلبیه ,
برهان حدوث ,
برهان حرکت ,
برهان صدیقین ,
برهان نظم ,
جسمیت الهی ,
عقاید شیعه امامیه ,
معاد جسمانی ,
وحدانیت الهی ,
معجزات حضرت محمد(ص) ,
براهین خداشناسی ,
براهین پسینی معاد (مسائل جدید کلامی) ,
براهین پیشینی معاد (مسائل جدید کلامی) ,
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
شيخ المفيد و هوية التشيّع
نویسنده:
سيد علي خامنئي؛ مترجم: خالد توفیق
نوع منبع :
کتاب , ترجمه اثر
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
فهرست
وضعیت نشر :
بیروت لبنان: مؤسسة الصدیق,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
شیعه شناسی
,
5- تشیع Shiism (اعم از امامی و زیدی و اسماعیلی، (فرق اسلامی))
کلیدواژههای فرعی :
تاریخ کلام امامیه ,
جایگاه عقل در فقه شیعه ,
عقاید شیعه امامیه ,
امامیه پژوهی ,
علمای امامیه ,
سرگذشت نامه ,
اصول فقه شیعه ,
مجادلات شیخ مفید و معتزله ,
جهانشناسی شیخ مفید ,
باورهای امامیه ,
روش کلامی شیخ مفید ,
تاریخ فقه شیعه ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
شیخ مفید: محمد بن محمد بن نعمان
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
فلسفة الغلو عند العلويين
نویسنده:
أمين حواط
نوع منبع :
کتاب , نقد دیدگاه و آثار(دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات)
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
فهرست
وضعیت نشر :
بیروت لبنان: دار المحجه البیضاء,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
غلات (اعم، مذاهب کلامی)
,
9- غلات (اعم، (فرق اسلامی))
کلیدواژههای فرعی :
روش های غالیان ,
عقاید غالیان ,
اِباحی گری غُلات ,
تناسخ ,
خیر ( خیر و شرّ ) ,
غلات شیعه ,
مفوضه (غلات) ,
تجلی الهی ,
عقاید شیعه امامیه ,
حشر ,
علم غیب علی (ع) ,
اِخبار علی (ع) از غیب ,
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات ,
نقش غالیان در جعل حدیث ,
شابک (isbn):
978-614-426-723-3
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
احوال النفس ابن سينا (رسالة فی النفس و بقائها و معادها و یلیها ثلاث رسائل فی النفس لابن سینا)
نویسنده:
الشیخ الرئیس ابن سینا؛ تحقیق و دراسة: احمد فؤاد الاهوانی
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
پاریس - فرانسه: دار بیلیون,
زبان :
عربی
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ابن سینا: ابوعلی سینا
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
منطق (مدخل إلى المنطق من سلسلة مدخل الی العلوم الاسلامیة)
نویسنده:
الاستاذ الشهید مرتضی المطهری؛ ترجمه: حسن علی الهاشمی؛ راجعه وأعدّ أسئلته: الشیخ حسین بلوط
نوع منبع :
کتاب , ترجمه اثر , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
بیروت - لبنان: دار الولاء,
کلیدواژههای اصلی :
اصطلاحنامه منطق
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
مرتضی مطهری
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
«منازل السائرين» خواجه عبدالله انصاری با مقدمه فارسی علی شیروانی
نویسنده:
عبد الله الأنصاري؛ اعداد وتقديم: علي الشيرواني
نوع منبع :
کتاب
وضعیت نشر :
قم - ایران: موسسة دارالعلم,
زبان :
عربی , فارسی
کلیدواژههای اصلی :
عرفان عملی
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
«منازل السائرين» چاپ دارالکتب العلمیة بیروت
نویسنده:
عبدالله الانصاری الهروی
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
بیروت - لبنان: دارالکتب العلمیة,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
عرفان عملی
چکیده :
نام کامل کتاب، منازل السائرین الی الحق ؛ تالیف شیخ عارف خواجه عبدالله انصاری و به زبان عربی است. منازل السائرین شرح منازلی است که سالک در طی طریق به سوی حق تعالی میپیماید. انگیزه تالیف: مؤلف در مقدمه کتاب میفرماید: برخی از مریدان که علاقه داشتند بر «منازل السائرین الی الحق» آگاه شوند، از من درخواست نمودند چنین کتابی را برایشان تالیف نمایم. آقای سرژبورکوی محقق فرانسوی در کتاب سرگذشت پیر هرات میگوید: «سالها مریدان از وی تحریر مختصری را درباره طی منازل طریقت خواسته بودند یعنی چنان کتابی که مجمل بوده و در آن ملفوظات و حکایات دیگران ذکر نشده باشد و متن آن کافی و دقیق باشد، و دارای ابواب و فصول منظم باشد تا به خاطر سپردن آن آسان گردد و تا آن وقت هیچ کتابی در تصوف این صفات را نداشت. شیخ الاسلام خواجه عبدالله انصاری تا آن زمان زاری مریدان را میشنید ولی گوش به آن نمیداد، و تدریس شفاهی و اندرزهای شخصی را درباره طی منازل طریقت و احوال سالک ترجیح میداد. اگر این حالت ادامه مییافت، امروز درباره تدریس عرفان خواجه دیگر چیزی نبود. اما در این زمان شیخ الاسلام احساس کرد که وقت تالیف چنان کتاب فرا رسیده و دیگر او را روزگار تدریس شفاهی نخواهد ماند. همان بود که به خواهش مریدان ترتیب اثر داد و شاهکار او یعنی کتاب «منازل السائرین» به میان آمد، و آن شرح منازلی است که سالک در طی طریق به سوی حق تعالی میپیماید. تاریخ املا گفتن «منازل السائرین» آشکار نیست ولی از روی نامها و اسنادی که در نسخههای خطی ذکر شده معلوم میشود که «منازل السائرین» بعد از سال ۴۴۸ ق (سال تالیف صد میدان) و پیش از سال ۴۷۵ ق (سالی که عبد الرزاق کاشانی شارح «منازل السائرین» نسخه خطی آن را دیده املا گفته شده است». زبان کتاب: زبان کتاب عربی فصیح است که بطور نثر مسجع تدوین شده است. و یکی از شاهکارهای نثر مسجع عربی به شمار میآید. منصور الدین خواجه نصیری در مقدمه کتاب مناجاتهای خواجه عبدالله انصاری میگوید: «مناجاتهای خواجه عبدالله که اینک بنظر میرسد نثر مسجع است که دارای سوز و حال مخصوص است و شاید بتوان گفت که به معجزه میماند و کسی مثل آن نتواند گفت و شیخ شیراز سعدی علیه الرحمة نثر مسجع توام با شعر را از خواجه عبدالله تقلید و آنرا تکمیل نموده است. کتاب «منازل السائرین» و «مناجات خواجه عبدالله انصاری» از نظر نثر مسجع بسیار با هم شباهت دارند، تنها فرقی که دارند زبان آنهاست که «منازل» عربی و «مناجات» فارسی است، و دیگر این که «مناجات» توام با شعر است ولی «منازل» شعر ندارد مگر سه بیت که در توحید صوفیه سروده است و خاتمه کتاب «منازل السائرین» است. معرفی کتاب: آقا بزرگ تهرانی (قده) در الذریعة میفرماید: «منازل السائرین، تالیف شیخ عارف خواجه عبدالله انصاری است که در گازرگاه هرات مدفون است». [۴]کتاب منازل السائرین از مهمترین و گران سنگترین آثاری است که در اخلاق عملی تالیف شده است، به همین خاطر از متون درسی حوزههای عرفان و تصوف اسلامی میباشد، و با تحقیق در آثار منتشره در این زمینه در مییابیم که کمتر کسی به خود جرات نقد و مخالفت با آن را داده است و همگان با دیده قبول به آن نگریستهاند. چنانکه محقق شهیر محمد بن حمزه معروف به ابن فناری در کتاب « مصباح الانس » خلاصهای محققانه از منازل السائرین را مورد تحقیق قرار داده است. همچنین عارف نامدار شیعی سید حیدر آملی در کتاب ارزشمند « جامع الاسرار و منبع الانوار »، تمام متن آخرین منزل منازل السائرین را یعنی باب توحید ، به همراه شرح آن از عبد الرزاق کاشانی و عفیف الدین تلمسانی ، نقل به عبارت کرده است. موضوع کتاب: موضوع کتاب «منازل السائرین» بیان مقامات و منازل سیر و سلوک در تصوف است، فلذا سه مطلب مهم به عنوان موضوع کتاب مطرح است، که عبارتند از: ۱. تصوف ۲. سیر و سلوک ۳. منازل. ← تصوف: ابو القاسم قشیری در رساله قشیریه عنوان باب چهل و دوم را در تصوف قرار داده است و میگوید: صفا ستوده است به همه زبانها و ضد او کدورت است و آن نکوهیده است. در خبر است که روزی پیامبر صلیاللهعلیهوآلهوسلّم بیرون آمد گونه مبارک او بگشته بود، گفت صفاوت دنیا بشد و تیرگی بماند، امروز مرگ ، مؤمن را هدیه است. و این نام غلبه گرفتست برین طایفه، گویند فلان صوفی است و گروهی را متصوفه خوانند و هر که تکلف کند تا بدین رسد او را متصوف گویند و این اسمی نیست که اندر زبان تازی او را باز توان یافت یا آن را اشتقاقی است و ظاهرترین آن است که لقبی است چون لقبهای دیگر. اما آن که گوید این از صوف است و تصوف صوف ( پشم ) پوشیدن است، چنان که تقمص پیراهن پوشیدن، این روی (وجهی) بود و لیکن این قوم به صوف پوشیدن اختصاص ندارند. و اگر کسی گوید ایشان منسوباند با صفه مسجد رسول صلیاللهعلیهوآلهوسلّم ، نسبت با صفه بر وزن صوفی نیاید. و اگر کسی گوید: این از صفا گرفتهاند، نسبت با صفا، دور افتد بر مقتضی لغت، و این طایفه مشهورتر از آنند که در تعین ایشان به قیاس لفظی حاجت آید یا استحقاقی از اشتقاقی. جنید را پرسیدند از تصوف، گفت: آنست که مرده گرداند ترا از تو و به خود زنده گرداند. حسین منصور را پرسیدند از تصوف، گفت: ذات او وحدانی است نه کس او را فرا پذیرد و نه او کس را. معروف کرخی گوید: تصوف فرا گرفتن کارهاست به حقیقت و نومید بودن از آنچه اندر دست مردمان است. خراز را پرسیدند از تصوف، گفت: قومی باشند که ایشان را به عطا گستاخ گردانند پس به منع نیست گردانند، پس آنگه ایشان از سر خود ندا کنند که بر ما بگریید. ابو علی رودباری گوید: تصوف آن است که آستانه دوست بالین کند و هر چند که برانند نرود. شبلی گوید: تصوف نشستن است با خدای عزّوجلّ و ترا هیچ اندوه نه. ← سیر و سلوک: این دو واژه گرچه با هم جمعند ولی از هم جدا هستند، سیر رابطه نهانی سالک با حق تعالی است، و سلوک رفتار ظاهری سالک با خلق است. عزیز الدین نسفی در « کتاب انسان کامل » میگوید: «بدان که سلوک عبارت از سیر است، و سیر الی الله باشد، و سیر فی الله باشد. سیر الی الله نهایت دارد، اما سیر فی الله نهایت ندارد، و سیر الی الله عبارت از آن است که سالک چندان سیر کند که از هستی خود نیست شود و به هستی خدا هست شود، و به خدا زنده و دانا و بینا و شنوا و گویا گردد. اگر چه سالک هرگز هیچ هستی نداشت، اما میپنداشت که مگر دارد آن پندار برخیزد و به یقین بداند که هستی خدا راست و بس. چون دانست و دید که هستی خدا راست، سیر الی الله تمام شد، اکنون ابتداء سیر فی الله است. سیر فی الله عبارت از آن است که سالک چون به هستی خدا هست شد، و به خدا زنده و دانا و بینا و گویا و شنوا گشت، چندان دیگر سیر کند که اشیاء را کما هی به تفصیل و تحقیق بداند و ببیند، چنان که هیچ چیزی در ملک و ملکوت و جبروت بر وی پوشیده نماند.» ایشان در عبارت بالا تعریف و تقسیم « سیر » را بیان کردند، و در جای دیگر از همین کتاب پیرامون « سلوک » میگویند: «سلوک در لغت عرب عبارت از رفتن است علی الاطلاق، یعنی رونده شاید که در عالم ظاهر سفر کند، و شاید که در عالم باطن سیر کند. و به نزدیک اهل تصوف، سلوک عبارت از رفتن مخصوص است، و آن سیر الی الله و سیر فی الله است.» دکتر محسن جهانگیری در کتاب محیی الدین ابن عربی چهره برجسته عرفان اسلامی در این زمینه میگوید: «سیر در نظر ابن عربی نوعی انتقال است انتقال از منزل عبادتی به منزل عبادتی دیگر، از عمل مشروعی به عمل مشروع دیگر، از مقامی به مقام دیگر، از اسمی به اسمی دیگر، از تجلیی به تجلیی دیگر و از نفس به نفس دیگر. بنابراین سالک کسی است که در این منازل و اعمال و مقامات و اسماء و تجلیات و انفاس در حال انتقال است.» ← منازل: منازل و مقامات و مراحل مترادف میباشند، که با حالات و احوال فرق دارند، و در تعریف و تعداد آنها اختلاف بسیار است، که به ذکر یکی از آنها اکتفا میشود. عز الدین محمود کاشانی در کتاب « مصباح الهدایة و مفتاح الکفایة » میگوید: «مراد از حال نزدیک صوفیان واردی است غیبی که از عالم علوی گاه گاه به دل سالک فرود آید، و در آمد شد بود تا آنگاه که او را به کمند جذبه الهی از مقام ادنی به اعلی کشد. برهان طریقت جنید رحمةاللهعلیه گفته است: الحال نازلة تنزل بالقلب و لا تدوم. و مراد از مقام، مرتبهای است از مراتب سلوک که در تحت قدم سالک آید و محل استقامت او گردد و زوال نپذیرد. پس حال که نسبت به فوق دارد در تحت تصرف سالک نیاید، بلکه وجود سالک محل تصرف او بود، و مقام که نسبت به تحت دارد محل تصرف سالک بود. از این جهت صوفیان گفتهاند: الاحوال مواهب و المقامات مکاسب. با آنکه هیچ مقام از مداخلت حالی خالی نبود و هیچ حال از مقارنت مقامی جدا نه، و منشا اختلاف اقوال مشایخ در احوال و مقامات، از اینجا است که یک چیز را بعضی حال خوانند و بعضی مقام، چه جمله مقامات در بدایت احوال باشند و در نهایت مقام شوند. پس جمله احوال محفوف بود به مکاسب و جمله ی مقامات محفوف به مواهب. و فرق آن است که در احوال مواهب ظاهر بود و مکاسب باطن. و در مقامات مکاسب ظاهر بود و مواهب باطن، و بعضی مشایخ خراسان گفتهاند: الاحوال مواریث الاعمال. و از اینجا است قول علی بن ابی طالب علیه السلام: سلونی عن طرق السماوات فانی اعرف به من طرق الارض. یعنی طرق وصول به احوال که به جهت فوقیت نسبت به سماوات دارند از من پرسید.» و نیز درباره تعداد منازل اختلاف نظر بسیار است، که به برخی از آنها اشاره میشود. برخی گویند: از تو تا خدا راه نیست، و منزل هم نیست، و اگر هست تویی خود را از میان بردار تا راه و منزل نماند. و به یقین بدان که هستی خدای را هست و بس. یک قدم بر نفس خود نه، دیگری بر کوی دوست هر چه بینی، دوست بین، با این و آنت کار نیست بعضی گویند: هفت شهر است. هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچهایم پارهای گویند: ده منزل است، چنانچه مرحوم حاج ملا هادی سبزواری در قسم اخلاق منظومه و شرح آن بیان کرده است. زمرهای گویند: چهل منزل است، کما این که از ابو سعید ابو الخیر منقول است. دستهای گویند: صد منزل است، و این مختار جناب خواجه عبدالله انصاری در «منازل السائرین» است.گروهی گویند: هزار منزل است، و این قول را خواجه عبدالله در مقدمه «منازل السائرین» به ابو بکر کتانی نسبت میدهد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
منظومة اسماء الله الحسنی
نویسنده:
عبد القادر الجیلانی؛ تحقیق: محمد عبدالرحیم
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
بیروت - لبنان: موسسة الکتب الثقافیة,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
اسمای الهی
,
اسمای حسنی
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
3351
تعداد رکورد ها : 36447
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید