آثار مرتبط با شخصیت ها | کتابخانه مجازی الفبا

آثار مرتبط با شخصیت ها | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 2
بررسی فقهی ریاست جمهوری زنان بر اساس دیدگاه شیخ عبدالهادی فضلی
نویسنده:
علی الهی خراسانی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ریاست جمهوری زنان به‌عنوان حق شرعی زنان در پذیرش مسئولیت‌های سیاسی همواره مورد مناقشه و بحث بوده است و موافقان و مخالفان، دیدگاه‌های خود را نشر داده‌اند که در ایام پیش از انتخابات ریاست جمهوری در ایران بازتاب بیشتری می‌یابد. اما در این میان دیدگاه علامه عبدالهادی فضلی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد به‌گونه‌ای که در منابع علمی و رسانه‌های فارسی بدان پرداخته نشده و تنها در یکی دو اثر علمی بدان ارجاع داده شده است.
«اندیشه عرفی» در مکتب‌شناسی فقهی آیت‌الله واعظ‌زاده خراسانی
نویسنده:
علی الهی خراسانی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
چکیده :
مرحوم آیت‌الله واعظ‌زاده خراسانی شاگرد نزدیک و ممتاز آیت‌الله‌العظمی بروجردی به‌شمار می‌رود؛ فقیه بزرگی که می‌توان او را به حق بنیان‌گذار مکتبی مهم و ممتاز در فقاهت و اجتهاد دانست. آیت‌الله واعظ‌زاده به استاد خویش بسیار نزدیک بود و اعتقاد دارم مکتب فکری و فقهی او را به‌درستی در اندیشه و رفتار خویش نهادینه کرده بود. آیت‌الله واعظ‌زاده از آیت‌الله‌العظمی بروجردی مکرر نقل می‌کرد که استاد گفته بود فقه شیعه در حاشیه فقه اهل سنت پدید آمده است و ازین‌رو باید برای فهم فقه شیعه به فقه اهل سنت توجه بایسته داشت.
  • تعداد رکورد ها : 2